Ігротехніки, інтерактивні форми навчання - Форум
П`ятниця, 09.12.2016, 04:53









Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, ГістьRSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Test category » Test forum » Ігротехніки, інтерактивні форми навчання (Ігри, тренінгові вправи, обмін досвідом тренерів, педагогів)
Ігротехніки, інтерактивні форми навчання
LitoДата: Субота, 02.10.2010, 22:33 | Повідомлення # 1
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 190
Репутація: 4
Статус: Offline
Шановні колеги!

Дана тема відкрита для обміну досвідом усіх, хто працює з інтерактивними технологіями, організовує і проводить тренінги, тематичні ігрові та конкурсні програми. Ваш досвід буде цікавим для інших!
Пишіть, обмінюйтеся матеріалами, корисними посиланнями, порадами.
Хай і навчання, і робота будуть динамічними, ефективними, захоплюючими!!!
Свої сценарії, розробки, напрацювання, опис досвіду направляйте на адресу адміністратора.
Усі вони також будуть розміщені у відповідних розділах і стануть доступними для
бажаючих їх переглянути.
У кожному матеріали обов’язково повинні бути: Прізвище, ім'я, по-батькові автора або посилання на інших авторів та джерела, де взято даний матеріал, місце роботи чи навчання,
контактні дані відправника.
Приємого спілкування!


Прикріплення: 1425246.gif(39Kb)
 
LitoДата: Понеділок, 18.10.2010, 08:46 | Повідомлення # 2
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 190
Репутація: 4
Статус: Offline
Ігри на знайомство

Інтерв’ю

Мета: знайомство один з одним, набуття навиків слухати і чути один одного.
Матеріали: не потрібні.
Групу необхідно розподілити по парах. За названий ведучим проміжок часу, один з учасників повинен поставити запитання іншому в парі, дізнавшись тим самим про його життя, смаки, досвід, захоплення тощо. По команді ведучого вони міняються ролями.
Потім, група збирається разом. Учасники представляють один одного, використовуючи все, що їм вдалося дізнатися. Цікавішим варіантом даної вправи є особливість розміщення пари, що презентує один одного. Гравець 1 сідає на стільчик, гравець 2 стає у нього за спиною, кладе йому руки на плечі і розповідає про свого колегу, як про давнього знайомого, з відчуттям тепла та доброзичливості. Потім вони міняються ролями. По завершенню гри йде обговорення та аналіз відчуттів на окремих етапах гри
.

Моє ім’я починається...

Тренер називає літеру і просить встати всіх, чиє ім’я починається з цієї літери, при цьому називаючи своє ім’я вголос.

Візитна картка

Учасники семінару об’єднуються в пари. Потім кожен учасник протягом 3-5 хвилин повідомляють одне одному дані своєї „візитної картки”:
ім’я та прізвище;
місце навчання (роботи), посада;
захоплення, хобі.
Потім учасники представляють один одного решту групи.

Карусель знайомств

Група стає в два кола – внутрішнє і зовнішнє, обличчям один до одного.
Пари, які утворились, протягом двох-трьох хвилин знайомляться і розповідають один одному про себе, а потім всі гравці внутрішнього кола роблять один крок вправо і переходять до іншого гравця зовнішнього кола. І так допоки всі не перезнайомляться.
Можна використовувати музичний супровід, проводити гру в танці.

 
LitoДата: Понеділок, 18.10.2010, 09:03 | Повідомлення # 3
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 190
Репутація: 4
Статус: Offline
Ігри на згуртування

КАРУСЕЛЬ КОМПЛІМЕНТІВ

Проводиться так як і „Карусель знайомств, але тільки замість розповідей про себе учасники відзначають один у одного кращі риси характеру, навички чи здібності. Дуже добре проводити такі „Каруселі по завершенні заняття, або певного заходу.

ВУЗЛИК

Усі стають у коло, узявшись за руки. Поки гравець (наступного разу він може взяти собі помічників) виходить, усі, хто стоїть у колі, мають не розриваючи рук, заплутатись якнайщільніше в єдиний „вузлик”, щоб яблуку не було де впасти між ними. Можна переступати й охоплювати одне одного руками. Гравець, що не бачив як відбулась ця плутанина, спробує за встановлений час (хвилину, чи поки лунає мелодія) розплутати „вузлик”.

МОНСТР

Команді потрібно подолати відстань 10 кроків, використовуючи лише шість кінцівок або точок опори.
Якщо група більша або менша, тоді точок опори додається або віднімається (із трьох осіб одна точка опори).

ПРИЗ

На гілці дерева на висоті 3 м прив’язаний приз. Учасникам треба дістати його, не спираючись на дерево. У якості „будівельного матеріалу”можна використовувати лише юнаків команди.

ЯК УСІ

Не обговорюючи в голос, спробуйте написати такий день тижня (смачну страва, колір...), який напишуть більшість. Ваше завдання – здогадатись, що напишуть інші.

 
RodionДата: Середа, 20.10.2010, 00:22 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 56
Репутація: 3
Статус: Offline
Інтерактивні форми роботи я запам'ятаю мабуть на все життя!!! :)
 
Форум » Test category » Test forum » Ігротехніки, інтерактивні форми навчання (Ігри, тренінгові вправи, обмін досвідом тренерів, педагогів)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Безкоштовний хостинг uCoz