Лідери - ІІІ районний фестиваль шкільного самоврядування
Субота, 10.12.2016, 04:05









Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, ГістьRSS














Наше опитування
Міні-чат
500
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


 ІІІ районний фестиваль шкільного самоврядування

ІІІ районний фестиваль шкільного самоврядування

Актуальність проекту

Процеси відновлення, що відбуваються в країні, все частіше переконують нас у тому, що сформувати правову державу без підготовки підростаючих поколінь до життя у правовому демократичному гуманному суспільстві без виховання самостійної, відповідальної за свої справи і вчинки людини неможливо.

Сьогодення потребує людей, яким властиві ініціативність,здатність до здійснення свідомого самостійного вибору, розвинене почуття власної гідності, здатність до особистісного самовдосконалення. Саме такі люди зможуть брати продуктивну участь у розбудові суспільства. Психологи стверджують: для того щоб бути успішним в інформаційному, мінливому суспільстві, необхідно володіти цілою низкою лідерських компетенцій: управління своїм мисленням, почуттями, поведінкою, впливом на інших людей, умінням приймати рішення тощо. Це пояснюється тим, що людина в житті виконує різні ролі, в тому числі й керівника мікро-(сім’я) або мікроколективу (виробництво, організація, відділ та ін.).  У загальноосвітньому навчальному закладі немає такого предмета, який би готував активних лідерів. Разом з тим сучасна освітня система дозволяє знайти плідні форми для виховання лідерів. Формування якостей і умінь лідерів може відбуватися як за допомогою міжпредметної, так і виховної моделі.

Ефективною формою підготовки лідерів є система виховання на засадах учнівського самоврядування. Це справжня школа дії, де на практиці використовуються уміння, одержані учнями на факультативних заняттях. Учнівське самоврядування покликане відіграти активну роль у підготовці сьогоднішніх школярів до реального самоврядування, формування у них готовності виконувати свій громадянський обов’язок.

Організація діяльності учнівського самоврядування дозволяє вирішити низку завдань з соціалізації підлітків і молоді, а саме:

  • Створення умов для виявлення і розвитку здібностей учнів;
  • Створення умов для вироблення стратегій життя особистості;
  • Створення механізмів для самовиховання особистості;
  • Стимулювання інтересу учнів до навчання, соціальної та трудової діяльності.

Вищезазначене дозволяє зробити висновок, що учнівське самоврядування є конструктивним системним підходом, який дозволяє створити особливі механізми соціалізації учнів, їх моральної саморегуляції, а отже, і формування в них комунікативної та етичної культури, володіння якими дозволить дійсно опанувати мистецтвом бути лідером у сучасному суспільстві. У контексті сказаного учнівське самоврядування створює такі перспективні форми взаємодії у системі учнівського самоврядування, які активізують процес вироблення ініціативи у дітей, що виявляється у самостійному прийнятті рішень, висуненні й постановці виховних завдань самими вихованцями, змінюючи властиві їм ціннісні орієнтації. Система учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу може відіграти активну роль у підготовці сьогоднішніх школярів до суспільного самоврядування.

Учнівське самоврядування – явище динамічне, воно розвивається і оновлюється. Під час проведення різноманітних заходів, накшалт, фестивалю навчальні заклади мають можливість представити, продемонструвати, яким на сьогодні є учнівське самоуправління в кожній конкретно взятій школі. Також фестиваль шкільних органів самоврядувань дає можливість кожному навчальному закладу району зустрітись, обмінятись досвідом, порівняти роботу своєї учнівської структури з іншою. Особливо цінним проведення такого фестивалю є для загальноосвітніх закладів району, де самоврядування ще тільки формується, де відбувається пошук «своєї» моделі учнівського управління.

У 2008 р. на базі Козинської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся І-й районний фестиваль учнівських шкільних органів самоврядування. Під час фестивалю 5 шкіл району (Козинська ЗОШ І-ІІІ ст., Жуківцівська ЗОШ І-ІІ ст., Обухівська СЗОШ І-ІІІ ст. №5, Дерев’янська ЗОШ І-ІІ ст., Германівська гімназія) презентували свої системи організації учнівського життя. Цікавою була програма проведення фестивалю, продумана і чітко організована педагогічним та учнівським колективами Козинської ЗОШ. Проводилась ігротека, тренінгові заняття для педагогів та учнів, що приїхали на захід, різноманітно були презентовані шкільні учнівські органи самоврядування, названих вище шкіл, огляд художньо-літературного музею школи, перегляд вистави лялькового театру, організованого силами педагогів та учнів школи.

ІІ –й фестиваль відбувся 22 травня 2009 року в Обухівській ЗОШ №2. Свої мультимедійні і театралізовані агітаційні презентації підготували Козинська, Трипільська, Обухівська №4, Маловільшанська, Дерев’янська ЗОШ, Обухівська СЗОШ №5, Українська ЗОШ №1, Германівська гімназія. Презентувала свою роботу Рада самоврядування Обухівського району.

Поряд з виниклими традиціями (емблема фестивалю, спільне фото, форма одягу), попередньо проведені заходи мали свої відмінності і в організації і в проведенні, тому і проведення ІІІ-го фестивалю має відрізнятись, вносити щось нове, символізуючи цим динаміку змін в роботі дитячого органу управління.

 

Мета: сприяти посиленню значимості дитячого самоврядування в закладах освіти району .

 

Завдання:

  • провести ІІІ–й районний фестиваль шкільного самоврядування;
  • організувати участь ЗНЗ району ІІІ районному фестивалі шкільного самоврядування;
  • організувати та провести презентацію шкільних органів самоврядування району;
  • організувати та провести імпровізований виступ лідерів самоврядування на тему: «Фестиваль – школа – родина»;
  • створити святкову, дружню, позитивну атмосферу, піднесений настрій;
  • сприяти розвитку учнівського самоуправління в закладах освіти.

 

Обладнання: столи для реєстрації, емблеми для учасників, реєстраційні бланки, ватман, маркери, фломастери, скоч, клей, кнопки, план проведення фестивалю, мапа району, букви для оформлення сцени («Вітаємо учасників ІІІ-го районного фестивалю учнівського самоврядування!»).

 

Технічне обладнання: музикальний центр, ноутбук, радіо- та шнурові мікрофони, мультимедійне обладнання.

 

Місце проведення: Обухівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4

 

Дата проведення: 30 квітня 2010 року

 

Термін дії проекту: з 29.03. по 30.04.2010 року

 

Учасники проекту: члени шкільних органів самоврядування та педагоги ЗНЗ району, завідуюча, РМК відділу освіти, методист відділу освіти з виховної роботи, учні  та педагоги Обухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4, представники міжнародної організації Корпус Миру, представники районної преси та місцевого телебачення.

 

Виконавці проекту: методист РМК відділу освіти Кемечеджієва О.О., адміністрація Обухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4, координатори шкільних органів самоврядування в ЗНЗ району (*оргкомітет).

 

Очікувані результати: посилення значимості шкільних органів самоврядування, більш активне залучення учнівського самоуправління до навчально-виховного процесу в закладах освіти району, налагодження тісних зв’язків між ЗНЗ району в напрямку обміну досвідом роботи шкільного самоуправління.

 

Шляхи реалізації проекту:

 

№ п/п

Заходи:

Відповідальні:

Примітка:

1.

 

Створення та організація засідання *організаційного комітету

 

 

Кемечеджієва О.О.

 

2.

Засідання організаційного комітету

 

Кемечеджієва О.О.

члени оргкомітету – заступники директорів з виховної роботи та педагоги-організатори

 

3.

Розробка та план проведення ІІІ-го районного фестивалю

Члени оргкомітету

методист РМК, ЗДВР, педагоги-організатори

4.

Організація участі в заході районної преси та телебачення

Кемечеджієва О.О.

Запрошуємо кореспондентів районних газет «Обухівський край» та «Обухівські  вісті», журналістів телестудій «Бард» та «Екран».

5.

Організація участі гостей фестивалю

Кемечеджієва О.О.

Заступник Обухівського міського голови Шимоненко В.О., волонтери міжнародної організації Корпус Миру

 

6.

Зустріч та реєстрація учасників

 

Кемечеджієва О.О., учні та адміністрація Обухівської ЗОШ №4

 

 

З10.00. до 10.30.

(вручення емблем та плану роботи фестивалю)

7.

Організація та проведення екскурсії

Учні та адміністрація Обухівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

 

 

З 10.00. до 10.30.

(показ музейних експозицій, відвідини краєзнавчого музею)

8.

Організація та проведення презентації-представлення учасників фестивалю

Кемечеджієва О.О., Ленда В.П., завідуюча РМК відділу освіти, адміністрація Обухівської ЗОШ №4, учасники фестивалю

 

 

 

 

З 10.30. до 11.00.

(проведення лінійки-презентації)

9.

Організація та проведення підготовки виступів імпровізованих команд на тему: «Фестиваль-школа-родина», за напрямками:

  • виступ президентів;
  • вокально-танцювальний напрямок;
  • художньо-інформаційний;
  • жартівливо-юморестичний;
  • витівничо-масовий.

Кемечеджієва О.О., координатори роботи імпровізованих команд, представники учнівських органів самоврядування та координатори учнівського самоврядування в закладах освіти району

З 11.00. до 11.45.

10.

Сценарій та організація проведення концертної частини фестивалю

Кемечеджієва О.О., члени оргкомітету, адміністрація Обухівської ЗОШ №4, ЗДВР Обухівської ЗОШ №4

З 11.45. до 13.35.

 

 

11.

Організація фотозйомки фестивалю

Коренєва К., Кемечеджієва О.О.

Протягом проведення фестивалю

12.

Підготовка та вручення подяк учасникам фестивалю

 

 

 

 

 

Кемечеджієва О.О., Ленда В.П., завідуюча РМК відділу освіти

 

 

*Склад організаційного комітету:

1. Кемечеджієва О.О., методист РМК відділу освіти – голова оргкомітету.

2. Федоренко Т.В., педагог-організатор Обухівської ЗОШ №3.

3. Буренко К.І., ЗДВР Трипільської ЗОШ.

4. Смотеско Г.І,, ЗДВР Української ЗОШ №1.

5. Мироненко О.Ю., ЗДВР, Великодмитровицької ЗОШ.

6. Геращенко В.М., ЗДВР, гімназії м. Обухова.

7. Старук Л.В., педагог-організатор Обухівської ЗОШ №2.

8. Антонова Л.І., Обухівська СЗОШ №5.

9. Чечко О.В., ЗДВР Обухівської ЗОШ №4.

10. Здоренко Є.М., ЗДНВР Дерев’янської ЗОШ.

11. Калашник С.В., ЗДВР Григорівської ЗОШ.

12. Зоріна С.Г., ЗДВР Краснослобідської ЗОШ.

13. Місевич Н.А., ЗДВР Семенівська ЗОШ.

14. Бутейко С.О., ЗДВР Козинської ЗОШ.

 

ПЛАН

проведення ІІІ-го районного фестивалю учнівського самоврядування

  1. Прибуття та реєстрація учасників, огляд музейних експозицій навчального закладу    (10.00. – 10.30.)

Вручити:

    • Емблему;
    • План проведення;
  1. Запрошення до чаю.     (10.00. – 10.30.)
  2. Урочиста лінійка-презентація учасників ІІІ-го районного фестивалю. (10.30. – 11.00.):
    • Оголошення презентації делегацій учнівських самоврядувань

      (Кемечеджієва О.О.);

    • Вітальне слово завідуючої РМК відділу освіти, Ленди В.П.;
    • Вітальне слово директора Обухівської ЗОШ №4, Тільної О.С.;
    • Оголошення про об’єднання представників делегацій за **напрямками  (Кемечеджієва О.О.).
  1. Підготовка імпровізованого виступу **команд на тему : «Фестиваль - школа – родина» (11.00.-11.45.).
  2. Проведення святкової частини фестивалю (11.45. -13.35.):
    • Виступ господарів  - 5 хв.;
    • Виступ президентів – 20 хв.;
    • Виступ художньої самодіяльності Обухівської ЗОШ №4 – 5 хв.;
    • Виступ жартівливо-юморестичного напрямку – 10 хв.;
    • Виступ вокально-інструментального напрямку - 10 хв.;
    • Виступ витівничо-масового напрямку - 10 хв.;
    • Виступ художньої самодіяльності Обухівської ЗОШ №4 – 5 хв.;
    • Виступ художньо-інформаційного напрямку – 10 хв.
    • Вручення подяк учасникам фестивалю – 10 хв.;
    • Виступ художньої самодіяльності Обухівської ЗОШ №4 – 5 хв.;
    • Фотосесія – 10 хв.
  3. Від’їзд учасників (13.40.).

 

**під час лінійки-презентації  учасникам заходу пропонується об’єднатись за напрямками:

  • виступ президентів; (координатори – Федоренко Т.В., Павліченко О.М., Антонова Л.І.)
  • вокально-танцювальний напрямок;   (координатори – Буренко К.І, Гудименко Т., Перепелиця О.В., Круковська О.Г.)
  • художньо-інформаційний; (координатори – Мироненко О.Ю., Геращенко В.М., Місевич Н.А.)
  • жартівливо-юморестичний; (координатори – Здоренко Є.М., Старук Л.В., Роденко Л.В.)
  • витівничо-масовий (координатори – Бутейко С.О., Смотеско Г.І., Зоріна С.Г.)


Лідери © 2016







Пошук
 
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 
Архів записів
 
Друзі сайту
liderona.ucoz.ru
aiki-tiger.at.ua
 
Кошик
Ваша корзина пуста
 
Безкоштовний хостинг uCoz