Лідери - Юні таланти дорослої журналістики
П`ятниця, 09.12.2016, 04:54









Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, ГістьRSS














Наше опитування
Міні-чат
500
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


 Юні таланти дорослої журналістики

Юні таланти дорослої журналістики.

 

Кажуть, що журналістами  не стають, журналістами народжуються. Але навіть найкращому діаманту потрібна  обробка. Звісно, добра практика  з успіхом замінює теорію, та елементарні знання про правильне  подання  інформації все ж  потрібно  мати.  І починати  вчитися  слід  аж ніяк не на першому курсі ВУЗу,  а  при найми зі шкільної лави, а ще точніш з занять в таких закладах позашкільної освіти, як столичне  інформаційно-творче агентство "Юн-прес” КПДЮ.

В травні 2009 року агентство "Юн-прес”  відсвяткує свій  вісімнадцятий рік народження.

            Сьогодні інформаційно-творче агентство „Юн-прес” – понад 500 юнаків та дівчат віком від 12 до 21 року, які  займаються  в 34 гуртках та студіях. 17 викладачив - професійних журналістів, педагогів, політологів та соціологів, які викладають за базовим модулем „Комплексної освітянської  програми для школи юного журналіста «Журналістика: введення в спеціальність»

            Характерно, що й сьогодні , як й раніше, педагоги приділяють велику увагу саме практиці , без неї журналіст може " заіржавіти, як старе перо”. Тому, коли учень 8 або 9 класу  стає гуртківцем  агентства, він два роки  навчається в  Школі основ журналістики,  де опановує основи жанру, стилістику української мови, фотожурналістику, компютерний дизайн тощо. Згодом  старшокласники  розподіляються на  спец групи - газетна або редакція, теле-фотожурналістика, телережесура, телеоператори, комп”ютерна верстка та дизайн, літературна творчість. Така структура  допомагає  визначитись  і спробувати  всі  "жанрові варіації”.

           Відсоток тих, хто все ж  вступає  до інституту журналістики та інституту иасової комунікації, становить  близько двадцяти . Якщо порахувати за ці вісімнадцять років,  то буде  майже річний випуск Інституту журналістики  . Хоча останнім часом  випускники агентства  надають  перевагу  економічним, юридичним або філологічним  факультетам. Молоді кореспонденти розуміють, що  журналістика - це  на все життя, а фахові знання у певній  сфері  тільки допоможуть  подальшому  професійному  вдосконаленню.

           Ексклюзивним вступом випускників  агентства  й не тільки його, став ще з 1994 року  конкурс "Журналіст №1”, переможці якого мали змогу вже в травні стати студентами Інституту журналістики ( колишній факультет) Київського університету ім.. Тараса Шевченка. Перший конкурс, а проводився він в рамках Всеукраїнського конкурсу юних журналістів „ШАНС” , дав  справді таких журналістів України, які  й сьогодні є гордістю вітчизняної журналістики , а саме : тележурналістів Захара Бутирського з Донецької обл., Настю Образцову зі Львову, Павла Кужеєва з Кіровоградщини, редактора „Українського перця – киянина Юрка Задою та інших.

             З  2002 року  розпочалася нова "ера” співпраці агентства зі столичними ВУЗами  через Міжнародний фестиваль – конкурс дитячої журналістики "Прес-весна на Дніпрових схилах”. Приємно, що завдяки підтримці місцевої влади  в столиці  з”явився й свій журналістський фестиваль. Київський фестиваль  вийшов не схожим  на інші,  бо поєднав   святом  дитячі, молодіжні та  "дорослі”  ЗМІ , а також  надав можливість   більш  ніж 700 старшокласників мм . Києва, Москви, Риги, Мінська та багатьох регіонів України  поборотися за пільговий вступ до столичних вузів.

                                                                                         

       Викладачі агентства та  його друзі  і колеги - журналісти Всеукраїнського прес-клубу ЗМІ, Асоціації ЗМІ України, Національної Спілки журналістів України та багатьох редакцій, теле-радіоканалів  допомагають  прищепити  юним журналістам  справжню  любов  до журналістики. Фестивалі, "круглі столи”, форуми, конкурси  відбуваються у  привабливій   для молоді формі . З  1993 року "Юн- прес”  є співорганізатором  Міжнародного фестивалю преси, ТБ та дитячої творчості "Золота осінь Славутича”, десять років поспіль юні кореспонденти агентства  готують матеріалів для європейського журналу "FAX!. З 1995  року юнпресівці працюють майже на всіх міжнародних змінах  в МДЦ "Артек” – випускають  фестивальні газети та телещоденики.

               Вже сьомий рік агентство "Юн-прес” є координатором міського проекту "Юн-прес”, який входить в програму "Столична освіта ", тому саме агентство об”єднало  редакції шкільних газет, прес-центрів, інформаційних комітетів Рад старшокласників м. Києва. І результат є – 480 з 520 шкіл мають свої редакції, які регулярно випускають газети, навчаються на зимових та літніх школах журналістики, працюють над спільним проектом школярів Києва – молодіжний прес-клуб, який щомісяця піднімає дуже актуальні питання.

            Для юних журналістів агентства "Юн-прес”, через їхній  молодий вік, професія  журналіста  овіяна романтизмом . Та вони  вже  здогадуються , що журналістика – це 1% романтики і 99%  складної, невсипущої, нерідко  й небезпечної праці. . Але це майбутні журналісти України й у них  сьогодні є унікальна нагода писати з "натури”  історію України : витоки – не замулені, погляди – не зашорені, відчуття – не притуплені.

 

 

 

Лідери © 2016







Пошук
 
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 
Архів записів
 
Друзі сайту
liderona.ucoz.ru
aiki-tiger.at.ua
 
Кошик
Ваша корзина пуста
 
Безкоштовний хостинг uCoz