Лідери - робота з програмами та проектами
П`ятниця, 09.12.2016, 04:54









Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, ГістьRSS














Наше опитування
Міні-чат
500
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


 робота з програмами та проектами

Тренінгове заняття №2

 

Тема: робота з програмами та проектами.

Мета: активізувати знання про написання програм та проектів.

 

Оснащення заняття: фліпчарт, маркери, стікери, ватман, фломастери, бейджі, скотч, папір А-4,  клубок ниток.

Час: 1 год 28хв

 

СТРУКТУРА ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ЧЛЕНІВ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ

(учні 7-их- 11 кл.)

Вид роботи

Орієнтовна тривалість

Ресурсне забезпечення

1.

Повторення правил групи

3

 

2.

Привітання

Вправа «Рукостискання по колу»

 

15

 

3.

Інформаційне повідомлення

10

 

4.

Практична робота

«Вчимося писати програми та проекти»

30

Папір А-4, ручки, маркери, ватман

5.

Вправа «Чарівна рука»

10

Невеликі аркуші паперу, ручки, фломастери

6.

Декларація самооцінки «Гімн самому собі»

5

Роздатковий матеріал з текстом

7.

Вправа «Павутина»

10

Клубок ниток

 

Правила роботи в групі (3 хв)

Мета: повторити правила роботи  групи під час тренінгу, створити сприятливий психологічний клімат.

Для того, щоб організувати роботу, необхідно повторити правила, якими будуть керуватися учасники. При необхідності дописати інші, якщо в них виникла потреба.

 

Вправа «Рукостискання по колу» (15 хв)

Мета: створити сприятливу, ефективну атмосферу для роботи.

Тренер пропонує обмінятися рукостисканням , «передаючи» рукостискання від одного учасника до іншого, створюючи «ланцюжок».

 

Практична робота

«Вчимось писати програми та проекти»

Мета: навчити учасників заняття створювати цікаві програми та проекти для реалізації задумів та планів учнівського самоврядування.

Час: 30 хв.

Хід роботи

  1. Ведуча оголошує мету цієї роботи.
  2. Ведуча пропонує учасникам об’єднатись в групи для роботи. Це відбувається за принципом визначення вподобань окремих учасників (наприклад: «Яка іграшка була твоєю улюбленою в дитинстві?») та об’єднуванням в групи за назвами вподобань (н-д: ведмедик, лялька, жираф, крокодил, чебурашка і т.п.).
  3. Кожна група отримує заготовки програм для роботи.
  4. Ведуча проводить інструктаж по роботі в групах над заданою задачею. Оголошує час роботи. (20 хв.)
  5. Кожна з груп презентує свої програми та створені на основі них проекти. Час – 25 хв.)

(Див. додатки)


ПРОГРАМА «Ми за здоровий спосіб життя!»

 

Актуальність програми (пишеться на основі проведених досліджень проблеми їх аналізу та зроблених висновків)

 

Ідея: згуртувати учнівську молодь навколо теми «Здоровий спосіб життя»

 

Мета:____________________________________________________________________________

Завдання:________________________________________________________________________

 

Термін дії програми: ______________________________________________________________

 

Учасники: _______________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

 

Види діяльності (необхідні для обґрунтування актуальності програми та проектів) та відповідальні

№ п/п

Види діяльності

Відповідальні

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

 

Визначені проекти для виконання програми. Виконавці та партнери

№ п/п

Проекти

Виконавці

(члени учнівського самоврядування, педагоги, адміністрація школи, працівники школи)

Можливі партнери

(батьки, представники громадських та державних організацій тощо)

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

Очікувані результати: ___________________________________________________________________________

 

 

Проект

 

  1. Актуальність проекту. (пишеться на основі проведеного дослідження проблеми)
  2. Мета: __________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

3. Завдання: _____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

4. Термін дії проекту: _____________________________________________________________________

5. Учасники проекту: _____________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

6. Виконавці проекту: ____________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

7. Очікувані результати: _________________________________________________________________

 

8.* Шляхи реалізації проекту ( заходи, н-д: розробка та проведення тренінгових занять, випуски тематичних газет, проведення акцій, підготовка агітаційних виступів, проведення соціологічних досліджень і т.п.):

* Обов’язково вказуються відповідальні та партнери

____________________________________________________________________________________

 

Вправа «Чарівна рука» (10 хв)

Інструкція. Тренер пропонує учасникам на невеликому аркуші паперу обвести свою рук. На пальцях написати свої хороші риси, а на долоні – ті, які хочеться придбати.

Після цього кожен учасник (по бажанню) зачитує свій запис, тренер коментує.

Обговорення

- Які наші риси найкращі?

- А яких хочеться набути?

- Які риси необхідні для прояву себе, як лідера?

 

Гімн самому собі (5 хв)

Декларація самооцінки

«Я – це Я. У всьому світі немає точнісінько такого, як Я. Є люди, які чимось схожі на мене, але немає точнісінько такого, як Я. Тому все. Що йде від мене, - це справді моє, оскільки саме Я обрав це. Мені належить усе, що в мені є: моє тіло, включаючи все, що воно робить; моя свідомість, включаючи всі мої думки і плани; мої речі, включаючи всі образи, які вони бачать; мої почуття, якими б вони не були, - тривога, задоволення, напруга, любов, роздратування, радість; мій рот і всі слова. Які він промовляє – ввічливі, лагідні або грубі, правильні чи неправильні; мій голос, голосний або тихий; всі мої дії, звернені до інших людей і до мене самого. Мені належать усі мої фантазії, мої мрії, мої надії і мої острахи.

Мені належать усі мої перемоги й успіхи. Всі мої помилки і поразки.

Усе це належить мені. І тому я можу близько познайомитися з собою. Я можу полюбити себе і потоваришувати з собою. І Я можу зробити так, щоб усе в мені діяло відповідно до моїх інтересів. Я знаю, що дещо в мені не так, і є в мені щось таке, чого Я не знаю. Але оскільки Я товаришую із собою і люблю себе, Я можу поступово і терпляче відкривати в собі джерела того, що завдає мені клопоту, дізнаючись все більше й більше цікавого про себе.

Усе, що Я бачу і відчуваю, все, що Я говорю і що Я роблю, що Я думаю і відчуваю в даний момент, - усе моє. І це допомагає мені дізнатися, де Я і хто Я в даний момент.

Коли Я вдивляюся в моє минуле, дивлюся на те, що Я бачив і відчував, що Я говорив і що Я робив, як Я думав і як Я відчував, Я бачу, що це мене цілком влаштовує. Я можу відмовитися від того, що здається мені непотрібним, і зберегти те, що здається потрібним, і відкрити в собі щось нове.

Я можу бачити, слухати, відчувати, думати, говорити, діяти. Я маю все, щоб бути близьким з іншими людьми, щоб бути продуктивним, вносячи зміст і порядок у світ речей і людей навколо мене.

Я належу собі і цим пишаюся, БО Я МОЖУ ТВОРИТИ СЕБЕ.

Я – це Я, і Я – це ЧУДОВО

Вправа «Павутина» (10 хв)

Мета: завершити роботу, підвести підсумки, визначити рівень задоволеності проведеним заняттям.

Тренер пропонує висловити свої думки з приводу заняття. Говорить той, до чиїх рук потрапляє нитка клубка, якого тримає тренер. Кожен учасник, який виказує свою думку про заняття, утримує нитку в руках, а клубок передає далі, бажаючим виступити. В результаті утворюється «павутина висловлювань».

Висновок:

- скільки нас скільки думок, дякуючи цьому ми з вами можемо, визначати, що було краще, що було потрібне, враховувати пропозиції, покращувати свою роботу.

 

*Додатково

Вправа «Вірш про себе» (10 хв)

Мета: вчитися розуміти себе, об’єктивно сприймати оточуючий світ

Тренер запрошує учасників, за допомогою  заготовки написати вірша про себе. По закінченню пропонує учасникам зачитати свої вірші.

Лідери © 2016







Пошук
 
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 
Архів записів
 
Друзі сайту
liderona.ucoz.ru
aiki-tiger.at.ua
 
Кошик
Ваша корзина пуста
 
Безкоштовний хостинг uCoz