Лідери - Розвиток учнівського самоврядування в Обухівському районі
Четвер, 08.12.2016, 07:02









Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, ГістьRSS














Наше опитування
Міні-чат
500
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


 Розвиток учнівського самоврядування в Обухівському районі

Розвиток учнівського самоврядування в Обухівському районі

Процеси відновлення, що відбуваються в країні, все частіше переконують нас у тому, що сформувати правову державу без підготовки підростаючих поколінь до життя у правовому демократичному гуманному суспільстві без виховання самостійної, відповідальної за свої справи і вчинки людини неможливо.

Сьогодення потребує людей, яким властиві ініціативність,здатність до здійснення свідомого самостійного вибору, розвинене почуття власної гідності, здатність до особистісного самовдосконалення. Саме такі люди зможуть брати продуктивну участь у розбудові суспільства. Психологи стверджують: для того щоб бути успішним в інформаційному, мінливому суспільстві, необхідно володіти цілою низкою лідерських компетенцій: управління своїм мисленням, почуттями, поведінкою, впливом на інших людей, умінням приймати рішення тощо. Це пояснюється тим, що людина в житті виконує різні ролі, в тому числі й керівника мікро-(сім’я) або мікроколективу (виробництво, організація, відділ та ін.). У загальноосвітньому навчальному закладі немає такого предмета, який би готував активних лідерів. Разом з тим сучасна освітня система дозволяє знайти плідні форми для виховання лідерів. Формування якостей і умінь лідерів може відбуватися як за допомогою міжпредметної, так і виховної моделі.

Ефективною формою підготовки лідерів є система виховання на засадах учнівського самоврядування. Це справжня школа дії, де на практиці використовуються уміння, одержані учнями на факультативних заняттях. Учнівське самоврядування покликане відіграти активну роль у підготовці сьогоднішніх школярів до реального самоврядування, формування у них готовності виконувати свій громадянський обов’язок.

Організація діяльності учнівського самоврядування дозволяє вирішити низку завдань з соціалізації підлітків і молоді, а саме:

  • Створення умов для виявлення і розвитку здібностей учнів;
  • Створення умов для вироблення стратегій життя особистості;
  • Створення механізмів для самовиховання особистості;
  • Стимулювання інтересу учнів до навчання, соціальної та трудової діяльності.

Вищезазначене дозволяє зробити висновок, що учнівське самоврядування є конструктивним системним підходом, який дозволяє створити особливі механізми соціалізації учнів, їх моральної саморегуляції, а отже, і формування в них комунікативної та етичної культури, володіння якими дозволить дійсно опанувати мистецтвом бути лідером у сучасному суспільстві. У контексті сказаного учнівське самоврядування створює такі перспективні форми взаємодії у системі учнівського самоврядування, які активізують процес вироблення ініціативи у дітей, що виявляється у самостійному прийнятті рішень, висуненні й постановці виховних завдань самими вихованцями, змінюючи властиві їм ціннісні орієнтації. Система учнівського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу може відіграти активну роль у підготовці сьогоднішніх школярів до суспільного самоврядування.

В 26-ти навчальних закладах району створені та діють учнівські органи управління:

 

 

№ п/п

ЗНЗ

Орган шкільного учнівського самоврядування

Координатор

шкільного учнівського органу самоврядування

1.

Обухівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Малишківці Обухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. А. С. Малишка

Щербань Ольга Миколаївна

2.

Обухівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2

«Індіго»

Коваленко Тетяна Василівна

3.

Обухівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3

Шкільна держава «Промінь»

Федоренко Тетяна Віталіївна

4.

Обухівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4

«Шкільний світ»

Чечко Олена Володимирівна

5.

Обухівська ЗОШ І-ІІІ ст. №5

Клуб «Старшокласник»

Антонова Людмила Іванівна

6.

Українська ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Учнівський парламент

Микитянська Євгенія Олександрівна

7.

Українська ЗОШ І-ІІІ ст. №2

«Учнівське самоврядування»

Гедіон Теятна Іванівна

8.

Козинська ЗОШ І-ІІІ ст.

Країна Добродея

Калініченко Оксана Сергіївна

9.

Великодмитровецька ЗОШ І-ІІІ ст.

Великодмитровицькій осередок

 ім. Б. Хмельницького

Мироненко Ольга Юріївна

10.

Семенівська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Шкільний парламент»

Місевич Ніна Альбертівна

11.

Германівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Козацька республіка

Смотрич Людмила Вікторівна

12.

Германівська гімназія ІІ-ІІІ ст.

Учнівська республіка «Герма»

Терещенко Тетяна Юріївна

13.

Трипільська ЗОШ І-ІІІ ст.

Учнівська спілка «Дніпряни»

Буренко Катерина Іванівна

14.

Краснослобідська ЗОШ І-ІІІ ст.

Учнівське самоврядування

Зоріна Світлана Гаврилівна

15.

Григорівська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Світ»

Калашник Світлана Василівна

16.

Копачівська ЗОШ І-ІІ ст.

Піонерська дружина «Джерело»

Романенко Людмила Віталіївна

17.

Маловільшанська ЗОШ І-ІІ ст.

«Шкільна країна»

Роденко Лариса Віталіївна

18.

Підгірцівська ЗОШ І-ІІ ст.

«Шкільний парламент»

Перепелиця Ольга Віталіївна

19.

Старобезрадичівська ЗОШ І-ІІ ст.

Парламент школи

Соломко Юлія Миколаївна

20.

Жуківцівська ЗОШ І-ІІ ст.

Дитячо-юнацька організація «Козачата»

Круковська Ольга Григорівна

21.

Витачівська ЗОШ І-ІІ ст.

Дитяча організація «Джерело»

Колч Надія Володимирівна

22.

Дерев’янська ЗОШ І-ІІ ст.

Держава «Веселкова»

Марчук Наталія Петрівна

23.

Долинянська ЗОШ І-ІІ ст.

Учнівська республіка «Долина»

Веклич Ольга Василівна

24.

Красненська ЗОШ І-ІІ ст.

«Країна мрій»

Яцух Зоя Анатоліївна

25.

Халеп’янська ЗОШ І-ІІ ст.

Учком

Орловська Аліна Михайлівна

26.

Обухівська гімназія ІІ-ІІІ ст.

Учнівська Рада

Геращенко Вікторія Миколаївна

 

Розвиток учнівського самоврядування в Обухівському районі останнім часом відбувається більш динамічно та впевнено. Функціонування, співпраця учнівського самоврядування з учительським колективом, адміністрацією навчального закладу, батьківською громадськістю знаходяться на різних етапах розвитку. Але вже є певні результати, в таких школах, як Козинська ЗОШ, Обухівська ЗОШ №3, Семенівська ЗОШ, Трипільська ЗОШ, Дерев’янська ЗОШ, чітко вибудувана система роботи. Цікаві моделі учнівського самоврядування працюють в Обухівській ЗОШ №2,

 Для керівників навчальних закладів все більш вагомим є той фактор, що учнівське самоврядування  є важливою  складовою виховної роботи, здійснення особистісно-зорієнтованого впливу на учнів.

льних закладів розуміють значимість учнівського органу управління в здійсненні виховного впливу на підростаюче покоління, сприяння організації більш тісної співпраці педагогів, учнів, батьків.



Лідери © 2016







Пошук
 
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 
Архів записів
 
Друзі сайту
liderona.ucoz.ru
aiki-tiger.at.ua
 
Кошик
Ваша корзина пуста
 
Безкоштовний хостинг uCoz